איך לבחור נכון שיניים תותבות?

בחירת שיניים תותבות הינה החלטה חשובה מבחינה בריאותית. בחירת סוג השיניים תלויה בעיקר במצב הלסת של המטופל. האם מדובר בתותבת שלמה למחסרי שיניים או תותבת חלקית במצב בו קיימות שיניים בריאות בלסת. המומחים שלנו בתותבות טובות ידעו להתאים לכם את הסוג המתאים במיוחד לכם.
שיניים תותבות הן פתרון יעיל, מהיר וזול משמעותית לעומת השתלות שיניים. במקרים בהם המטופל לא יכול לבצע טיפולי שיניים מורכבים בגלל מצב בריאותי, או לא מעוניין בטיפול יקר וארוך טווח כמו השתלות שיניים הוא פונה למומחים של תותבות טובות שיתאימו לו שיניים תותבות.

איזה שיניים תותבת לבחור?

בחירת השיניים תותבות תתבצע בהתאם למספר נתונים שיש לקחת בחשבון במקביל :

מצב הלסת, מספר השיניים שנותרו כאשר במצב של חוסר שיניים חל'י תתואם תותבת חלקית ובמצב של חוסר מלא תותאם תותבת שלמה. כמו כן הרופא יבחר בתותבת שתספק חיוך טבעי אסתטי, ובתחושת נוחות לעיסה למטופל.

המומחים שלנו בתותבות טובות ידעו להתאים לכם את הסוג המתאים במיוחד לכם.

שיניים תותבות הן פתרון יעיל, מהיר וזול, נוח אסתטי חזק ופשוט משמעותית במקרים של חוסר חלקי או מוחלט של שיניים טבעיות.

במקרים רבים מאוד המטופל לא יכול לבצע טיפולי שיניים מורכבים בגלל מצב בריאותי, או לא מעוניין בטיפול יקר וארוך טווח כמו השתלות שיניים הוא פונה למומחים של תותבות טובות שיתאימו לו שיניים תותבות, תוך מספר ימים בודדים.

אתר תותבות טובות

מתלבטים? מבולבלים? המקצוענים של תותבות טובות לשירותך

תפקידן של השיניים תותבות?

שיניים תותבות נשלפות באות לשחזר ולמלא את פונקציות  השיניים הטבעיות  שאיבדנו.  הן מבחינה אסטטית , הבטחון העצמי חוזר והן מבחינה פונקציונאלית וחזרה מידית לאפשר למטופל ללעוס ולאכול. בזמן הדיבור אין השפעה שלילית בעקבות התותבות. השיניים תותבות ממלאות תפקיד חשוב בשמירת  הלסתות של המטופל  ושרירי מפרק הלסת. ממלא את החוסר ושומר על הרקמה הרכה של הפה.

למה שיניים תותבות ?

לא רק אצל  מבוגרים השיניים התותבות הן הכרחיות , שכן אין אופציה אחרת. מטופל שאיבד את שיניו הטבעיות,  באם הוא מבוגר או צעיר, הוא יזדקק למס זוגות של שיניים תותבות במהלך חייו שכן  ידוע כי יש שינוי  וספיגת עצם הלסתות לאורך השנים. במקרים ויתכן כל שנה של עד 1 מ"מ. השיניים תותבות נשארות כפי שהן ועם הזמן נשחקות ואילו הלסתות נספגות או משנות צורתן.  מומלץ לבצע בדיקה אחת לכמה זמן , זה הכרחי על מנת לודא שהשיניים תותבות מותאמות נכון  על הלסת ואין צורך להחליפן או לבצע בהן התאמה מחדש.

שיניים תותבות סוגים
מאיזה חומרים עושים שיניים תותבות

חשוב מאוד לדקדק במרכיבי חומרי  השיניים התותבות שתבחרו. חומרים איכותיים וטובים יבטיחו לכם נוחות רבה בלעיסה והחיוך מובטח,  שיניים תותבות שיראו טוב ויחזיקו מעמד שנים רבות יותר.

 "תותבות טובות" מכינים רק עם חומרים אמריקאים וגרמנים שכן חומרים אלו נחשבים הטובים ביותר !  חומרים אלו מיוצרים בחברות מובילות והטובות בעולם.
לצערנו עדיין יש אנשי מקצוע ש"חוסכים" וממשיכים לעבוד עם אקרילים ברמות נמוכות מאוד מנסיון!  זוהי מלכודת זולה,
שאולי נוחה לכיס אבל בטוח שהיא לא תעשה לכם נוח בפה לאורך זמן ....

מהם הסוגים השונים שיש לשיניים תותבות?

ישנים מספר סוגים של שיניים תותבות וכפי שכבר צויין קודם, התאמה של שיניים תותבות תלויה במידה רבה במצב פיו של המטופל.

ניתן לקרוא על כל סוגי שיניים תותבות ביתרונות והחסרונות של כל סוג במאמר של סוגי שיניים תותבות – לחץ למעבר

שיניים תותבות חומרים